Обов’язкові дисципліни
освітньо-професійної програми "Комп'ютерні науки"
спеціальності F3 Комп'ютерні науки
Рівень вищої освіти – другий (магістерський)
|
Гарант освітньо-професійної програми: Новожилова Марина Володимирівна доктор фізико-математичних наук, професор, завідувач кафедри КН та ІТ e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
|
Вітаємо!
Освітньо-професійна програма «Комп’ютерні науки», спеціальність F3 (122) Комп’ютерні науки, другий (магістерський) рівень вищої освіти, акредитована Національним агентством з забезпечення якості вищої освіти.
Сертифікат про акредитацію освітньої програми № 10226.
Термін дії сертифіката про акредитацію програми до 01.07.2030 року
Рецензії на освітньо-професійну програму
Компоненти освітньої програми |
ОК 01 |
Інноваційні інформаційні технології |
|
ОК 02 |
Математичне моделювання та оптимізація інформаційних процесів |
|
ОК 03 |
Управління якістю в ІТ-проєктах |
|
ОК 04 |
Управління розкладом та вартістю проєкту |
|
ОК 05 |
Технології обробки великих даних |
|
ОК 06 |
Курсова робота «Технології обробки великих даних» |
|
ОК 07 |
Сучасні парадигми програмування складних систем |
|
ОК 08 |
Прототипування інформаційних систем |
|
ОК 09 |
Переддипломна практика |
|
ОК 10 |
Кваліфікаційна робота магістра |
|
Академічна доброчесність
Індивідуальна освітня траєкторія здобувача вищої освіти
Загальна інформація
Згідно з п. 11-1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про вищу освіту» зі змінами, визначеними Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу».
«індивідуальна освітня траєкторія здобувача вищої освіти – персональний шлях реалізації особистісного потенціалу здобувача вищої освіти, що ґрунтується на виборі здобувачем вищої освіти освітніх програм, суб’єктів освітньої діяльності, що їх реалізують, форм і строку здобуття освіти, освітніх компонентів. У вищій освіті індивідуальна освітня траєкторія включає, зокрема, послідовність здобуття освітніх кваліфікацій, академічну мобільність, визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та інформальної освіти тощо. Індивідуальна освітня траєкторія формується здобувачем вищої освіти з урахуванням його здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду»
Визначення моделей вільного вибору університету викладено на сторінці сайту університету Студенту/Вільний вибір.
Формування індивідуальної освітньої траєкторії
Формування індивідуальної освітньої траєкторії на ОП «Комп’ютерні науки» другого (магістерського) рівня реалізується через:
- Вільний вибір дисциплін здобувачами вищої освіти освітніх компонентів в обсязі не менше 25 % (за весь період навчання) обсягу освітньої програми «Комп’ютерні науки». Такий вибір здійснюється особисто в електронному кабінеті здобувача в корпоративній інформаційній системі університету та складається з вибору навчальної дисципліни з каталогу університету, а також обрання вибіркових освітніх компонентів ОП «Комп’ютерні науки».
- Участь у внутрішній та міжнародній академічній мобільності. З програмами міжнародної академічної мобільності можна ознайомитися на сайті Центру міжнародної діяльності та освіти, а також в стрічці новин на сайті кафедри комп’ютерних наук та інформаційних технологій.
- Визнання результатів навчання, здобутих у неформальній та/або інформальній освіті.
Можливості неформальної та інформальної освіти
Документи, які регламентують формування індивідуальної освітньої траєкторії
Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу
Партнерські угоди та співпраця
Оцінка освітньої програми
Додаткові матеріали